هوادار سینا درخشنده | دانلود تمام آهنگ های سینا درخشنده

هوادار سینا درخشنده | دانلود تمام آهنگ های سینا درخشنده بیوگرافی و فول آلبوم سینا درخشنده

هوادار سینا درخشنده | دانلود تمام آهنگ های سینا درخشنده

هوادار سینا درخشنده | دانلود تمام آهنگ های سینا درخشنده بیوگرافی و فول آلبوم سینا درخشنده

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده به نام دوست دارم

در این مکان دانلود هوادار سینا درخشنده به نام دوست دارم را بارگیری نمایید و لذت کافی را ببرید.

بارگیری ترانه دوست دارم سینا درخشنده با حجم کم 320 و 128

Download Music Sina Derakhshande – Doset daram

دانلود آهنگ سینا درخشنده به نام دوست دارم

متن کامل ترانه دوست دارم از سینا درخشنده

با تو بارون واسه ی من اتفاق عاشقونس

وقتی آروم میزنه آدم فقط پی نشونس................................

..............................با یه حال عاشقونه میزنیم بیرون دوتایی

نم نم بارون دلم رو پیش تو کرده هوایی

دوست دارم دیونم کردی رفتی دوست دارم

واسه خوبیته که بهت حس دارم.................

دانلود آهنگ سینا درخشنده دوست دارم

من که ماهمو تنها نمیذارم

................................دوست دارم دیونم کردی رفتی دوست دارم

.....................................واسه خوبیته که بهت حس دارم

من که ماهمو تنها نمیذارم....................................

.................................................